Címünk:
8095 Pákozd, Ipartelepi út 0202/14 hrsz.
Telefon:
0036309563998
Email cím:
ccarexpert@gmail.com
Keress minket itt:
Címünk:
8095 Pákozd, Ipartelepi út 0202/14 hrsz.
Telefon:
0036309563998
Email cím:
ccarexpert@gmail.com
Keress minket itt:
Azt hiszem, ez a fejezet igényli a legszélesebb körű magyarázatot, mivel a hanyagul elvégzett alkatrész felújítás sokszor felismerhetetlen az átlag szemlélő számára, mert nem látunk a festékréteg alá, hogy milyen alapos a felülettisztítás, előkészítés, zsírtalanítás, és hogy milyen a festék minősége. Mi kizárólag fémtisztára visszatisztított felületre dolgozunk, még új alkatrészeknél is, mivel az a tapasztalatunk, hogy a költségcsökkentési szempontok miatt az új alkatrészek is rendkívül gyenge minőségű, általában porfestett vagy egykomponensű festékbevonatot kapnak. Érdemes elidőznünk a porfestésnél, mint technológiánál. Alapvetően ez az eljárás az alumínium felületek bevonására lett kifejlesztve és tulajdonságaiban inkább a műanyag bevonatokra hasonlít, karc és ütésálló, rugalmas, költséghatékony, de két jelentős probléma van, ami miatt mi csak nagyon korlátozottan alkalmazzuk (például tekercsrugók). Az első probléma saját tapasztalataim alapján, hogy még a szintén porfestéssel alapozott felületek esetén is előbb utóbb elindul a sérüléseknél a bevonat nagy felületű hólyagosodása, alákorrodálódása, ami esztétikus módon nem utánjavítható, de a legnagyobb probléma, hogy a későbbi sérülés vagy felújítás esetén szemcseszóró technológiával nagyon nehezen vagy egyáltalán nem tisztítható vissza az alkatrész, mivel a puha műanyagszerű bevonatról „lepattan” a szórószemcse. Vagy drasztikus melegítéssel (ami legtöbbször nem kívánatos) vagy savas maratással távolítható el, jelentős bosszúságot és költséget okozva a tulajdonosnak és a felújító műhelynek egyaránt. Arról nem is beszélve, hogy az oldtimer vizsgáztató, minősítő szakemberek sem mindig nézik jó szemmel az oldtimer-idegen technológia alkalmazását. Mi EU szabványos elszívófal előtt, többségében egy német gyártó kétkomponensű epoxi alapozó (2 réteg) + Mipa poliuretán fedőfesték (2 réteg) bevonatrendszerét alkalmazzuk az alkatrészek felújításánál, ahol az epoxi bevonat a korróziógátlásért, a poliuretán bevonat az UV és időjárásállóságért felel. A bevonatrendszert az alkatrészekre a kívánt színben „nedves a nedvesben” technológiával visszük fel, ami ideális tapadást biztosít a két típusú bevonat között. Ez a bevonatrendszer lehetőséget biztosít egy rendkívül tartós bevonat elkészítésére is, ha a tiszta acélfelületet először bevonjuk elektrokémiai cink (horgany) bevonattal és utána visszük fel a fent leírt festékrendszert. Ez a bevonat több tíz évig korrózióálló marad egy oldtimer jármű esetén. Az alkatrészeket a legmodernebb maszkolási technológiákkal védjük (például folyékony maszkolóanyag) a kívánt pontokon (például menetek, furatok, csapágyhelyek), így festés után utómunka nélkül beépíthetőek.
Vállaljuk cégek vagy magánszemélyek által hozott gépjárműalkatrészek tisztítását, fényezését.
A kipufogó rendszerre amerikai, több mint 1000 C ̊ hőállóságú, a NASA által is alkalmazott speciális festéket használunk, ami hosszútávon garantálja a rendszer korróziómentességét és nagyon esztétikus bevonatot biztosít.
Vállajuk cégek vagy magánszemélyek által hozott kipufogó alkatrészek tisztítását, fényezését.
Az autó karosszériájának külső fényezése az alkatrész fényezésnél lényegesen bonyolultabb folyamat, ahol talán a legfontosabb, hogy a teljes rendszert azonos gyártótól szerezzük be, így van a gyártó részéről „rendszer garancia”, és így a különböző rétegek garantáltan összeillenek. A másik nagyon fontos dolog, hogy a száradási időket ki kell várni, mert különben a fényezés után legjobb minőségűnek tűnő munka is „összeesik, térképes lesz”, mivel hetek múlva is még oldószereket bocsát ki. Sajnos ezek a súlyos fényezési hibák szinte mindig a munka átvétele után, akár több hónap múlva derülnek ki, így különösen fontos, hogy a kivitelező cég kiválasztása tekintetében nagyon körültekintően járjon el a megrendelő.